Monday 14 November 2011

Perancangan Cuti Akhir Tahun 2011





Aku dan En. Hubby tengah merancang untuk cuti persekolahan yang akan bermula minggu depan.
Disebabkan selalu intai-intai ke Belog teman-teman, hati aku sudah jatuh hati dengan Cameron Highland. Tapi En. Hubby tak mahu ke sana sebab dia kata musim hujan ni. Mungkin Faktor jalan yang membuatkan En. Hubby tak setuju dengan cadangan aku. Jadi sekarang aku tengah serbey tempat-tempat lain yang boleh di jadikan Cuti-cuti Malaysia sempena Cuti Sekolah bulan depan.....
Antara pilihan aku dan En. Hubby : -



Melaka Wonderland




having fun @ sunway lagoon

Dan akhirnya, kami sudah bersepakat untuk pergi bercuti di sini
*
*
*
*
*
*
*
*




  Credit  to  En.  GOOGLE



Corat coret  :   Pilihan En. Hubby adalah Taman Tema Air. Sebab anak-anak aku suka main air.....

No comments: