Friday 4 November 2011

Alhamdulilah




N3 ni memang dah lama aku nak story tapi tak sesempatan jer nak story.
Pertengahan bulan lepas aku di panggil oleh en boss,  risau gak apa kes????
Ruper-rupernya en boss nak kasik cek untuk aku. Yahoooo...rezeki tue. Gaji lambat lagik, tapi cek di bagi. Cek itu merupakan elaun untuk aku. Bape RM cek tu aku x boleh nak citer ler, PnC...... 
Alhamdulilah, rezeki aku dan anak-anak. Dah plan, clear jer cek tu nak belanja anak-anak makan. Memang selalu aku belanja anak-anak makan, tapi ini kira spseial sikit sebab bukan duit gaji aku.
Untuk en boss terima kacihhh manyak-manyak. Tahun depan jangan luper dable yer...(demand la pulak) hehehehehe
>
<
>
<
>
<
>
<
>






Corat Coret  :  Saki baki duit ni aku nak simpan untuk trip aku tahun depan. 

No comments: