Thursday 17 November 2011

Cuti Sekolah



Besok hari terakhir budak-budak Sekolah bagi tahun 2011 termasuk anak aku. Kiranya minggu depan boleh bangun lambat.
Tapi anak aku still kena bangun and kena pergi Sekolah jugak minggu depan.
Korang mesti nak tahu sebab apa?
Sebab anak aku join menyanyi dan tarian untuk pertunjukan pada 27 November nanti. So Cikgu mintak hantar untuk praktis tarian tu. Dalam 25 orang hanya 12 orang saja yang terlibat termasuk ler anak aku.
 Kesian jugak....tapi aku berbangga dengan pencapaian anak aku ni. Dia dulu seorang yang pemalu. Kiranya sekarang dia dah hilangkan perasaan malu dalam diri dia (macam mama dia ler, kalau ikut abah memang pemalu tak habis-habis)......

Apa-apa pun aku ucapkan Good Luck untuk anak aku.
 Mama berbangga dengan kamu...........
*
*
*
*
*



Corat Coret  :  Semoga adik-adik akan mengikut jejak along.....

No comments: