Thursday 8 December 2011

AA Tambang murah



Setiap tahun kalau ada promosi Air Asia samada FREE SEAT atau 10 sen aku mesti akan beli.


Tapi untuk promosi kali ini aku cuma mampu tengok saja sebab : -

1. Tahun depan anak aku dah start sekolah rendah, so susah ler kalau nak pergi bercuti kalau bukan time cuti sekolah.

2. Bulan 5  time cuti sekolah tahun dpn tu aku dah ada tiket FREE SEAT yang aku beli bulan 5 ari tu.

3. En. Hubby dah warning, beli keta baru tapi asyik nak holiday nak naik flight jer. Bila nak gi holiday naik keta pulak.

4. Pastu Air Asia wat promosi start dari 1 Julai ke 27 Oktober 2012, time tu dah nak posa & raya. Ada pun bulan 9 & 10. Bukan time cuti sekolah.




Corat Coret : Dah ler tahun depan cuti aku bertambah.....sedihnya

2 comments:

Rozita said...

Hahaha... u sama cam I. Hanya mampu memandang sambil terkebil kebil bijik mata tengok promo airasia ni..

Mummy Princess said...

Sedih giler.....kalau tidak setiap kali AA buat promo mesti ada booking 2/3 tempat holiday. Tapi tahun dpn demi anak terpaksa ler berkorban